HATAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ERZİN DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Vizyon & Misyon
Hastane Yönetimi
Başhekim ve Yardımcısı
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali Hiz. Müd. ve Yrd.
Müdür
Müdür Yardımcısı
Sağlık Bakım Hizmetleri
Birim Sorumlusu
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Bilgi İşlem Birimi
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Tıbbi Arşiv Birimi
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Eğitim Birimi
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Enfeksiyon Birimi
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Faturalandırma
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Hasta Hakları
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Mutemetlik
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Personel Özlük
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Tig Birimi
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Satın Alma
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Kalite Yönetimi
Kalite Birimi
Kalite Direktörü
Birim Çalışanı
Verimlilik Birimi
Verimlilik Sorumlusu
Birim Çalışanı
Bölüm Kalite Sorumluları
Kalite Politikası
2022 Yılı 1.Dönem Öz Değerlendirme Planı
2022 Yılı 2.Dönem Öz Değerlendirme Planı
TGAP
Bilgi Güvenliği
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Servis
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Acil Servis Doktor Çalışma Takvimi
Aile Hekimliği Polikliniği
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Anesteziyoloji ve Reanimasyon
Doktorlarımız
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği
Klinik Hakkında
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Diş Hastalıkları ve Tedavisi Polikliniği
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
İç Hastalıkları Polikliniği
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Kadın Hastalıkları ve Doğum Polikliniği
Doktorlarımız
Nasıl Gidilir ?
Klinikten Haberler
Sıkça Sorulan Sorular
Genel Cerrahi Polikliniği
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Sağlıklı Yaş Alma Polikliniği
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Doktor Çalışma Programı
Özellikli Hizmetler
Hemodiyaliz Birimi
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Evde Sağlık Birimi
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Anne & Bebek
Anne Dostu ve Bebek Dostu
Anne Sütünün Önemi ve Başarılı Emzirme Eğitimi
Doğum Salonu ve Bekleme
Gebe Okulu
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
KHGM Web Gebe Okulu - 1-Gebe Okulunun Amacı ve Hedefi
KHGM Web Gebe Okulu - 2 Antenetal Takip ve Önemi
KHGM Web Gebe Okulu - 3 Gebelik Fizyolojisi Ve Evreleri
KHGM Web Gebe Okulu - 4 Gebelikte Fizyolojik Değişiklikler
KHGM Web Gebe Okulu - 5 Gebelikte Tarama Testleri
KHGM Web Gebe Okulu - 6 Hastaneye Başvurulması Gereken Acil Durum Belirtileri
KHGM Web Gebe Okulu - 7 Gebelik Egzersizleri
KHGM Web Gebe Okulu - 8 Gebelikte Ve Lohusalıkta Beslenme
KHGM Web Gebe Okulu - 9 Sorunlu Gebelerin Beslenmesi
KHGM Web Gebe Okulu - 10 Hamilelikte Diabet Sorunları
Sağlık Hizmetlerimiz
Ameliyathane Ünitesi
Birim Hakkında
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl Gidilir ?
Beslenme ve Diyet Birimi
Biyokimya ve Mikrobiyoloji
Birim Hakkında
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Eczane
Birim Hakkında
Merkezi Sterilizasyon
Birim Hakkında
Radyoloji
Birim Hakkında
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Nasıl Muayene Olurum ?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hekim Seçme Hakkı
Engelli Rehberi
Evde Sağlık Birimi
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nöbetçi Eczaneler
Anlaşmalı Kurumlar
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Satın Alma
Doğrudan Temin
Açık İhale
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Yatan Hasta Deneyim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Deneyim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Ulaşım
Nasıl Gidilir ?
Hastanemizden Konaklama Alanlarına Ve Sosyal Tesislere Ulaşım
Hastanemize Dolmuş ve Taksi Durağından Ulaşım
Hastanemize Şehir Merkezden Ulaşım
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Sık Sorulan Sorular
İletişim
Evde Sağlık hizmetleri İletişim numarası
Evde Sağlık İletişim Numarası: 05529630715
Hafta İçi Mesai Saatleri (08:00-16:00) İletişim Sağlanmaktadır.
Sahra Hastanesi Olarak Telefon Hizmeti Verememekteyiz
Dijital Medya
İletişim ve Tanıtım Faliyetleri
Toplantı ve Organizasyonlar
2024 Sağlık Takvimi
Fotoğraf Galerisi
Kurumsal
İdari Birimler
Personel Özlük
Personel Özlük
20 Haziran 2022
Hastanemizde ayaktan muayene olan ve yatarak tedavileri tamamlanan hastaların SUT hükümleri çerçevesinde her türlü tetkik, ilaç ve sarf malzemelerinin kontrolü yapılarak faturalarını hazırlamak.
Hatalı işlemlerin (tetkik, ilaç, sarf gibi) iptal edilerek ilgili poliklinik veya servislere geri dönüş yapılarak düzeltilmesini sağlamak.
Sosyal Güvenlik Kurumu sigortalısı ve genel sağlık sigortası kapsamında olan sigortalıların Medula V3 sisteminde ödeme sorgusu yapılarak, interaktif faturalama sürecini tamamlamak.
Protokol yaptığımız diğer sağlık kurum ve kuruluşlarına manuel fatura hazırlayarak ilgili kurumlara göndermek.
Adli vaka, iş kazası, trafik kazası sonucu hastanemizde tedavileri yapılan hastaların GSS takiplerinin geliş türüne uygun olup olmadığını kontrol etmek. Uygun olmayanları düzeltmek.
Adli vaka, iş kazası, trafik kazası kapsamındaki hastaların SUT ve ilgili genelgeler doğrultusunda gereken
tutanakları ve resmi belgelerin temin edilmesini sağlayarak dönem sonlandırmalarına müteakip bağlı olduğumuz Sağlık Sosyal Güvenlik Merkez Müdürlüğüne teslim etmek.
Ayaktan ve yatarak hizmet verilen SGK Yurtdışı sigortalısı hastalarına verdiğimiz hizmetlere ilişkin hizmetleri, fatura ederek bağlı olduğumuz Sağlık Sosyal Güvenlik Merkez Müdürlüğüne teslim etmek.
Hastanemize başvuran hastalar ile kayıt personeli arasında yaşanan sıkıntılarda mevzuatla ilgili veri girişi yapan personellerimizi ve hastalarımızı aydınlatmak ve hasta memnuniyetini ayrıca hastaların hastane prosedürü ile ilgili bilgi sahibi olmasını sağlamak.
Hastanemiz gelirleriyle ilgili veya birimimizi ilgilendiren diğer yazışmalarla ilgili olarak Sosyal Güvenlik Kurumu ve tüm resmi kurumlar ile yazışmaları yapmak.
Hastanemiz yönetimine gerekli olduğu dönemlerde hastanemiz mali hesaplarıyla ilgili istatistiki verileri sunmak.
Hastane birimleri için gerekli olan ve resmi olarak istenen mali tabloları veya birimimizle ilgili her türlü veriyi isteyen birimlere doğru ve eksiksiz olarak teslim etmek.
Hastanemizde GSS takibi olmadan tedavi hizmeti alan hastalarımızın GSS takiplerini haftalık olarak takip etmek.
Faturalar ile ilgili gerekli yazışmaları düzenlemek, faturaları gönderime hazır hale getirmek ve doğru olarak sonlandırıldığının takibini yapmak.
Her ay dönem sonlandırmasından sonra ilgili döneme ait kesilen faturaları muhasebeleştirilerek bağlı olunan saymanlık müdürlüğüne aylık tutarı resmi yazı ile bildirmek.
SUT hükümlerinde faturalandırma usul ve esaslarında yapılan mevzuatla ilgili değişiklikleri ve yenilikleri takip ederek, Hastane İdaresini bilgilendirmek.
Genel sağlık sigortası kapsamında olmayan resmi kurum hastalarının tedavi Giderlerini Kamu Sağlık Hizmetleri Satış Tarifesi hükümleri çerçevesinde faturalandırmak.
Hastaların birimimizle ile ilgili konularda şikâyet veya bilgi edinme konulu dilekçelerine, konu ile ilgili araştırma yaparak yazılı cevap vermek
SGK’nın, göndermiş olduğumuz faturaları incelemesi neticesinde yapmış olduğu kesintilerinin incelenerek, gerekli bilgi ve belgeleri hazırlamak, yazışmaları yapmak, itiraz dosyalarını hazırlayarak SGK itiraz komisyonunda savunma yapmak,
Hastanemizde sosyal güvencesi olmayan ücretli olarak tedavi görmesi gereken hastaların kriterlerine göre işlem tutarlarını belirlemek,
TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, TS 18001 İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi gerekliliklerini yerine getirmek.
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
×